Idézet: Larsszevszk
valamilyen konyhai eszköz, mint például a multicooker, összeveszett, hogy lehetetlen, és pénzbírsággal fenyegetett. Nos, lehet egy szálloda vagy akár egy szobalány szintjén (őrszem szindróma)
Meglátjuk. Korábban nem vettük. De a tapasztalatok szerint nem különösebben másztak be a szobába ... Napközben betesszük a táskába. Nem akarom elhalasztani. Főzzön csak az esti figyelő szemmel és valami különösebb szag nélkül. Rossz típusú szálloda. A teljes főzéshez még mindig szükség van egy konyhával rendelkező apartmanra. Vizsgáljuk meg közelebbről a többi szállodát ebben az évben. a jövőre nézve.
Senki sem kényszeríthet engem nyaralás közben főzni fegyverrel sem
Nos, senki sem kényszerít. A sajátomat akarom. Sőt, nem nehéz. Eddig igen, főtt rizs vagy burgonya.
És a helyszínen látható lesz. A körülményeknek megfelelően
Általában megpróbálok barátkozni a szobalánnyal!))) Tippek, mindig adok ajándékot!

Idézet: Larsszevszk
tegye zacskóba az asszisztenseit
csak megírta!
Maya Lebedeva,

Kis műanyag edényeket vagy cipzárakat használok. De ha mindig hozzá kell adni az ételekhez - például sóhoz vagy cukorhoz, akkor az üvegek jobbak.
A gabonaféléket rendszeresen vékony zacskókban tálalja
Maya Lebedeva
Omka, Nem tippeltem a cipzáras csomagokról, vannak különféle (nagy és közepes és kicsi is), gondoltam a konténerekre is. Köszönöm, a zip csomagokról egy jó gondolat dobott.
Maja,
Lisztet, búzadarát és cukrot szoktam nyáron vinni a ikkeibe (két hétig jártunk és sokat vettünk). Minden normális volt, nem tört el és nem ébredt fel.
Tanya-Fanya
Maya Lebedeva, só és cukor kis üvegekből, ikeaből, fedelük két részre oszlik. Az egyik lyukból meg lehet sózni, a másik fele pedig lehetővé teszi, hogy egyszerűen öntsön. Malmot is külön vásárolnak nekik. Remélem, világosan elmagyaráztam
A fűszereket abban a zacskóban viszem, amelyben vettem. A hús esetében az a legfontosabb, hogy ne feledkezzünk meg az asztali mustárról sem egy üvegben, sem egy csavaros kupakkal ellátott majonéz típusú zacskóban. A mustár minden húst és baromfit jól pácol. Nagyon sok fűszer van már benne- :)
mamusi
Szerintem szeretem téma szerzője, itt az ideje megmutatni példa linkek közzététele gyorsan bonyolult A receptek ebben a temkában mindenkinek szólnak, aki lassú tűzhely mellett megy nyaralni, mivel a pihenőhelyek különbözőek. Nem csak Szálloda (ahogy nekem is lesz), lehet: magán ágazat, hotel típusú apartmanok, bérelt lakás stb.
Ezért aki nem felel meg valamelyik ételnek, mást választ!
Vagy fogadjon el egy hasznosat ötlet a felajánlott ételektől!

Tehát hajrá!

Vetőmag esetében:

Nyaraláskor a Philips Multicooker 3060 készülékkel (tippek, receptek, tapasztalatcsere)Hal vöröshagymapárnán (Panasonic SR-TMH 18 és 10 multicooker)
(Dolli70)
Tanya-Fanya
mamusi, és hogyan lehet ide beilleszteni a kedvenc burgonyánkat országosan? Benne van a filkin témában.
mamusi
Tanya-Fanya, melyik oldalon nem emlékszel?)
Beillesztem ...
Amiről még beszélnek abban a Temkában, és alkalmas utazásra. Dobj ötleteket.
Maya Lebedeva
Tanya-Fanya, köszönöm, igen, mindenki világosan elmagyarázta, nekem a legfontosabb a só és a cukor az úton. A mustárt tubusban szedem, fűszereket nem veszünk, a helyszínen megvesszük. És felhasználom Olga (Omka) tanácsát, és gabonapelyheket zipzacskókba öntök.
Megtalálta, Tanya.
Itt van a burgonyád vidéki stílusban.

Falusi stílusú burgonya Tanya-Fani-ból

Hajdina köretnek Irina Vernisag-tól
Rita,
Egy kocsonyás pitét már vázoltam magamnak, mint utazási lehetőséget:
Zselés pite burgonyával és gombával
És ez a rakott
Többfőzős túró és rizs rakott Philips 3060 Avance Collection

Megmutattam a omkát a Temkában a 356. oldalon Filiáról

További információ a sótartókról: IMHO, igyekszem nem cipelni magammal az üveget.
Pont egy ilyen speciálisan megvásárolt sótartót veszek, ő már hároméves.
És egyszerre mutatok egy összecsukható habverőt

Üdvözlet mindenkinek Szmolenszkből!
Tegnap érkeztünk, ezúttal egy napra, holnap visszatérünk.
Itt a menü:
Reggeli
Rizs zabkása
Szendvicsek

És itt van a lista, amelyre jártam:

Élelmiszer-tartályok
Szivacs, aos

De Filya levest készít

mamusi
Omka, Wow, Olya, Liu téged!)))
Most nem kell listát írnom ~ véleménye szerint gyűjteni fogom (amit nem egyszerűen nem kell feltennem!

És azt tervezem:
1. Az első nap ebédre tojás- és rizspite-t süt. Magammal. Különleges hőszigetelő zacskóban érkeznek a fagyasztott élelmiszerekhez.
2. Vegyen magával egy üveg 0,5 fagyasztott húslevest - ez szintén 6 órát vesz igénybe az autóban (újságokba és zacskóba csomagolva).
3. Egy zacskó finom cérnametélt ~ pókháló.
14.00-kor érkezünk a Hotelbe. Zuhany, aztán ebéd, útközben mindenképpen kérünk egy kis levest - mi vagyunk!
Azonnal kapcsolja be a filmet, öntse a húslevest a tálba, forralja fel - a tészta megy oda! 1 perc ~ kész a leves. Megszórjuk száraz gyógynövényekkel (vegyünk egy zacskót). Remek ebéd lesz a falatban pitékkel!
Egynapos pihenő után megyünk felfedezésre a Perekrestok üzletbe. Nos, általában sétáljon egyet! Az autót a parkolóban hagyjuk. Le a hegyről a faluba, csak siklóval leereszkedni! ... Szépség körül!
Az alábbiakban tudjuk, hogy hol árulnak és sütnek finom oszét pite-eket)
Vegyünk sajttal vacsorára. Velük lesz:
Uborka, saját paradicsom! Az első napon semmi másra nincs szükségünk.
(Házi bor lesz veled)

Olya, mire való a hőbögre? Mondja meg ... Teát főz benne?
Rita,
Teát iszok egy hőbögréből az úton. Vezetek.
Ne felejtsen el konzervnyitót venni, kulcsa nélkül befuthat egy dobozba. Nos, ha lehet, elvinnék az élelmiszereket otthonról, különben vesz egy zacskó gabonapelyheket, használ egy poharat, de a többit hová kell tenni ...
Idézet: Omka
Rita,
Teát iszok egy hőbögréből az úton. Vezetek.
Igen, köszönöm!
Kimérek pár mstkant cukorért, lisztért, gabonafélékért, cérnametélt

Thermo bögre is ott van! De én is veszek egy termoszt kávéval. Szükségünk lesz rá később a sétákhoz.

Filélepény burgonyával és gombával multikukacban Philips HD3060 / 03 (sveta-Lana)

Többfőzős túró és rizs rakott Philips 3060 Avance Collection ($ vetLana)

Omlett Olga Omkától a Philips Avance Collection 3060 multicookerben

OLYA, köszönöm a referenciákat, nagyobbak lettem.
Tanya-Fanya
Omka, köszönöm a tapasztalatokat!
mamusi
A második napon (és a későbbiekben) "késői ebédet" tervezek, miután visszatértem a sétákról - feltétlenül levessünk (ezen a napon ~ sovány) Filkában: babkonzerv + 2 burgonya + zöld / sárgarépa / kaliforniai paprika (szárított).
Nagyon kényelmes a Blank ~ leves zöldségkeveréket kiszedni a szárítóból. Tanya-Admin receptjét használom, lásd az alábbi linket.
Ha meg tudnám szárítani a húst!
De még soha nem próbáltam, de érdekes lenne a levesbe dobni.
De úgy döntött, hogy sovány ~ olyan sovány !!!
(A férjem azonban szeret egy ilyen levest ízesíteni egy nagy kanál szietánával! Kiderült). Próbáld ki!
(A második nap este kirándulás következik a kávézóba grillelni!)

Nyaraláskor a Philips Multicooker 3060 készülékkel (tippek, receptek, tapasztalatcsere)Leves zöldek (szárított zöldségek, gyógynövények keveréke)
(Rendszergazda)

kavmins
oh lányok! milyen nosztalgikus téma nekem !!! jó volt emlékezni fiatalságomra, olvasni, hogyan lehet ma kirándulásokon főzni ételt a szállodákban .. A férjemmel életünk majdnem felét üzleti utakon töltöttük, a munka a természetben utazott, egy hétre távozott és itt élt szállodák, hajtottuk az autónkat, még a macskát is magunkkal vittük, és táskában bevittük a szobába, majd éjjel sétáltunk)), és a macska olyan okos volt velünk - megértette, hogy szidni fogunk érte - ahogy hallotta a lépéseket a folyosó mentén azonnal elbújt a legszélső sarokban az ágy alatt))
az elektromos tűzhelyet is gondosan elrejtették - egyértelműen kirúgták és megbírságolták, ha meglátták, de akkor kevés recept volt - pörkölt, leves tésztával, rántotta, de már nem volt éhség)
kellemes tartózkodást és finom ételeket kedves segítőinktől, multicooker !!!
mamusi
kavmins, Marinochka napsütés, köszönöm, hogy megálltál!
A macskád nagyon okos!
Tudod

, megyünk a férjemmel a kocsinkkal ugyanazon az úton, amelyen tavaly ősszel Tuapse-ba mentünk, amikor felvettem a kis Martinomat az erdő szélére (emlékezz rá abban a Temkóban - ő elment).
Mindig, amikor emlékszem ~ jégesőben forognak a könnyek ...
Most egy hétig megyünk nyaralni tovább ... Szocsiba és tovább ... De az út ugyanaz ... Az emlékek ugyanazok ... Még egy gondolat is felmerült: Mi van, ha a cica megint? Hogyan legyen?
Felveszem! Tiszta. Ahol nála van, a szállodát nem engedik be! (((
Ne rohadjon, keresse meg a magánszektort, vagy menjen haza és vigye el a babát.
Valószínűleg a tetőm már megy ...

Marin, gyakrabban lépsz be a káromkodásomba ... Szeretnék kommunikálni veled. Nem mehetek oda ~ magam is láttam.

Újabb recept Irina ~ Vernisag-tól

Tortilla főtt burgonyával, hússal és sajttal a Philips 3134/00-nál (vernisag)

Igen, pálca lesz ~ életmentőm! Burgonya, akkor 100% marad "tegnaptól", szárazon pácolt kolbász veled, paradicsom!)
A reszelt sajtot magammal viszem!)
Ó, már elképzelem!
kavmins
Ritochka, szívesen belépek, nem tudtam, hogy te nyitottad meg Temkát

csak ne szomorkodj Martin miatt, ne légy szomorú, ilyen sorsa volt, semmit sem lehet tenni, csak örömmel emlékezz a melegségre, amit sikerült megadnod egymásnak ... Nagyon megértelek, kb. vörös hajú és igazi barátom három évig sírtam ... utána a férjem sokáig megtiltotta, hogy macskáim legyenek ... ez így volt, de aztán a fejemben megértettem, hogy a Szerelem velünk marad, és igen ne halj meg sehol, csak meg kell adnunk másoknak, akiket később elküldnek nekünk.sors .. valamiért ez így működik ... és tudod, amikor erre rájöttem, hirtelen odajött hozzám egy macska az udvar - köpködő képem, Murchik, ő ült a kerítésen és hangosan sikoltozott, már felnőtt volt, és nyilvánvalóan elveszett vagy kirúgták, a férjem kiment, azt hitte, hogy valaki szomszédja, és kiabálta, hogy ne kiabálj, elszaladt, és amikor megláttam, hogy ő, nos, a Murchik példánya, elment hívni, de a macska, kiderül, sehol sincs, nem hagyta el, hanem szaladt a ház körül, és a karjaimba ugrott a gyorsulástól - így találtunk egymásra ..)))))
ezért mindent helyesen írtál az új babáról, és tökéletesen megértelek .. én magam is ugyanezt tettem volna ..)
és ott, a témában, természetesen mindent láttam, és néha veszek egy mély levegőt és számolok 10-ig, amikor oda kell mennem ... megyek)))))))))

Omka, Olya, ma edzettem.
Pite-t készítettem az ön referenciájára, de reszelt Suluguni sajtot tettem a töltelékbe.
Az volt a feladatom, hogy beszerezzek egyfajta Khachapurik-ot, amelyet a Poincess-ben sütök. A férj szereti. De csak az élesztőt vagy a tésztát szereti, amelyet vékonyan (szódával) hengerelnek ki ~ mint Khychinyin. Például a Natapit-ból.
Nos, nem fogok elrontani az élesztővel és ott tekerni. Ezért úgy döntöttem, hogy a maximális hozzávetőleges eredményt kapom számukra. Elég jól sikerült. De pyshnoooo (csatolok egy fényképet)
A férjem pedig azonnal gyanította a nem szeretett BISCUIT tésztáját ... Nos, nem szereti a kekszet és ennyi. Meggyőződve arról, hogy ez csak a pite alakja (a Multi-Cooker Bowl miatt).
Mondom, semmi, ott meglesz, milyen aranyos vagy. Este forrón, de friss teával. Igen, friss hegyi levegő!

Szereti a lusta Khachapurit a Shumashiból.
Tanya ~ Fanya azt tanította, hogy Filkában lehet sütni (2 darab jön ki az adagból). Tartalék opció.

Szerettem volna valami hasonlót kapni, mint az oszét pite, nehogy lemenjek értük a hegyről, és ne fizessek 500 rubelt. Igen, a sajátja és jobb!

mamusi, Rita,
Nagyon szeretem ezt a kocsonyás pitét, de ez a tészta annyira ... semmivel sem ellentétes
Nem keksz, de khachapuri sem ... hacsak nem meszelnek ???
De ízletes és gyors. Bármilyen töltelék, amelyet élvezhet. Darált hússal, csirkével, halal csináltam
Idézet: Omka
de khachapuri nem ... hacsak nem meszelnek ??
Kit érdekel! Csak keserűek lennénk, frissen sajttal!
Köszönöm a linket! Nézzük!

Szeretem ezt a Pite-t. A normának 2/3-át elviszem a kis Filkire. És kevesebb cukrot. És meg tudtam csinálni almával
Bogyós pite a Philips 3134/00 multicookerben (vernisag)

kavmins
Ritul, nézd meg, milyen érdekes rakott kenyérből készül Ksyusha - ez természetesen egy légszárítóhoz való, de meg kell próbálnunk alkalmazkodni egy multihoz - azt hiszem, nem lesz rosszabb))) csak én nem tudja, hogyan kell beilleszteni a gyönyörű zöld linkeket ...

a kenyeret elősüthetjük, majd paradicsomot és kolbászt helyezünk, és tojást öntsünk tejjel vagy tejföllel, meghintjük sajttal és rövid időre rátesszük a pékárut ... Azt hiszem, finom lesz, és nem kell rendetlenkedni a tésztával - holnap megpróbálom elkészíteni
mamusi

Sajtos rakott kenyérrel és paradicsommal (Philips Airfryer) (Ksyushk @ -Plushk @)

Köszönöm, Marin, a linket. Valóban, klassz recept!
Tanya-Fanya
Silenceaa ... vagy mamusi már elment ???
És emlékeztetni akartalak Shakshukára

Shakshuka
mamusi
Tanya-Fanya, Szombat reggel indulok. Egyelőre itt vagyok. És erővel és főbb "üldözõ" háztartásokkal a gyerekek multikukarából készült ételekkel próbálok!
1. Ma a muSh elutasította a Panasik10 pizzáját kefir tésztán! Számára ez egy pizza a "búzadarán", ahogy mondta! (Bár csali nem volt ott).
És nem fog enni egyet. Fiammal fuldokoltunk, és két Sobya örömmel segített nekünk!)))

2. Leves jóváhagyva! Főtt sovány, burgonya, 1 kanál hajdina, egy csipet szárított sárgarépa, egy csipet szárított hagyma, egy csipet szárított petrezselyem. Egy kanál tejföl már a tányéron van.

PySy: Ismerem és szeretem Shakshukát. Gyakran főzök.
Köszi, hogy emlékeztetsz!
Általában kettőnk számára nagyon kényelmes lesz: bármilyen zöldség tojással (omlettszármazékok)))
Vacsorára. A helyszínen tojást vásárolunk. Molocheu is.
Tanya-Fanya
mamusi, Rituelik! Hősnő vagy !!! Olyan komolyan veszi a kérdést, sőt, próbát is tesz

Nem szeretem a kefir tésztát egy pizza süteményben. Tehát a férje oldalán állok

A sovány levesről - hozzáadom az "5 kopeik" -ot. Annak érdekében, hogy a sovány leves is tápláljon - :) terepi körülmények között kolbászt adunk hozzá (ha természetesen megeszed) vagy tejföllel.
Idézet: Tanya-Fania
vagy tejföl.
Tan, így írtam ...
Tanya-Fanya
Ó, Rituyla. Sajnálom, hogy nem vettem észre.
Suttogva: mindenféle algebra az iskolában kezdődött ... de a nyár folyamán mindent elfelejtettünk ... ezért hiányzott a tejföl a frakciók és a százalékok között.

Jó idő a hegyekben!
Köszönöm, Tan.
Kérdés elérhető a technológia számára *
ShuMashin khachapuri sütése ... hogy megy? Puccsal? Mire sütsz?

Új ételt veszek fel a mi listánkra.
Nagyon egyszerű és kényelmes elkészíteni nyaraláskor.
Ha van lehetőség csirkealkat vásárolni a közeli üzletben, akkor az étel örömet szerez. Filkin tála sikeresen helyettesíti az edényt. Ellenőrizték!
Semmi felhajtás. De jó íze van!
Nyaraláskor a Philips Multicooker 3060 készülékkel (tippek, receptek, tapasztalatcsere)Hajdina csirkével egy fazékban
(kseniya D)

Multicooker Philips HD3060 / 03 Avance Collection # 7130

Itt és alatt $ vetlany magyarázatok a Filechkához.
Margarita,
Jó utat! Hogy az időjárás és az egészség ne hagyja cserben, és a várva várt utazás megfeleljen az elvárásoknak!
És várjuk a jelentést
OmkaKöszönöm, Olga.
Később minden napra fotókat és jelentéseket teszek fel, ha semmi nem zavarja.
Idézet: mamusi
Minden nap fotókat és jelentéseket teszek közzé
Rituel, nagyon érdekes lesz, jó pihenés és több örömteli benyomás !!!!!)))
ehh, talán megálltunk volna Kavminvodynál, mi is gyönyörűek vagyunk ..)

a levesről - jó ott dörzsölni egy kis sajtot, ha kapható és tetszik
és tisztelem a rántottát zöldborsóval és paradicsommal) hozzáadhat gombát is .. általában egy autóval való utazás sok szempontból megköti a kezét a főzéssel kapcsolatban - mindenféle konzerv után felveheti .. ugyanaz borsó, sampinyonval - főzhet levest fazékkal és gombával ..
$ vetLana
Idézet: mamusi
Később minden napra fotókat és jelentéseket teszek fel, ha semmi nem zavarja.
Várunk
Idézet: kavmins
talán megálltunk volna Kavminvodynál, mi is gyönyörűek vagyunk ..)
De mi van, gyere össze, álmodom. Soha nem volt.

$ vetLana, Svetul, utaltam a hajdina főzésére csirkével, és magam is meg fogom kémlelni. Kéznél megbízhatóbb.

jachtkikötő, Marinochka, de imádom a borsót is. De

úgy döntött, hogy mindent a helyszínen vásárol a szupermarketben. Fehér bab és egy üveg rózsaszín lazac (akkor főzök ~ milyen levest főzök). Ugyanaz a termék, mint a miénk. Csak egy kis gabonafélét viszek magammal, lisztet, tésztát és szarvat ...
És ez azért van, mert az egészet kis üvegekbe öntöttem, és kimértem. Szüksége van egy kicsit ott. Miért veszek egész kilgram csomagokat ott? Jobb?
És otthonról azt vesszük, ami biztosan nincs. A pomtdorks, uborka, alma, szőlő. A vásáron pedig cukkinit, borsot vettek.
Otthonról méz, fűszerek. Tea csak otthonról. Megvan a kedvencünk. Szállodai táskákban ez nem fog megfelelni nekünk. Minden kényelmesen csomagolva van. Nos ... és (szent dolog) egy üveg házi bor (egy percig 5 éves).
Egyszerűen nem iszunk mást.

kavmins
mamusi, minden rendben .... most az üzletekben megvásárolhatja, amire szüksége van, csak a kedvencét viheti magával)
$ vetLana
Idézet: mamusi
$ vetLana, Svetul, linket adtam a hajdina főzéséhez csirkével, és magam is meg fogom kémlelni. Kéznél megbízhatóbb.
... Rita, lesz interneted?
mamusi
Svetlana, Wi-Fi lesz a szállodában!) Az Internet ~ mindig is az lesz!
És találtam még egy ételt ~ a malacka bankunkban!
Nyaraláskor a Philips Multicooker 3060 készülékkel (tippek, receptek, tapasztalatcsere)Zöldségpörkölt lassú tűzhelyben
(Obligaciya)

Itt van nekem az AZ!

$ vetLana, Svetik, ez az étel emlékeztetett arra, hogy itt nem említettem a padlizsánodat. És most főzöm őket minden nap. És nem fogok nélkülük nélkülözni nyaralni. azt kombináció almával, így kiderül a padlizsán íze. Csak valami!
Párolt padlizsán Antonovkával (multikooker Toshiba RS-18NMFR) ($ vetLana)

kavmins
és a padlizsánokat mindig csak almával főzöm, de adok hozzá sárgarépát is, még ilyen kaviárt is hengereltem télire, de a receptemben mindent nagy szeletekre és szeletekre vágnak és párolnak
Idézet: mamusi
ShuMashin khachapuri sütése ... hogy megy? Puccsal? Mire sütsz?

Ritochka, kézi üzemmódban melegítem a filmet 110 fokra. A tortát először szó szerint 5 perc alatt megsütjük, amíg enyhén enyhén aranyszínűvé nem válik, vagyis a torta éppen megragadta. Tudod, a torta széle mentén tájékozódom, sűrűvé válnak és nem folyékonyak, könnyen fel lehet akasztani és egy spatulával át lehet fordítani. Kényelmesebb két szilikon lapáttal átfordítani.
A második oldalon még kissé megsütöm, időnként megemelem és ellenőrizöm a színét. Kb. 7 perc. Kiveszem és leteszem a következő süteményt sütni.
Szóval egy egész halom süteményt készítettem elő. Most átviszem a teljes köteget a kikapcsolt Filkába. Odaérnek a fedél alatt és felmelegednek, megvárják, amíg az asztalra kerülnek- :)
mamusi
kavmins, Marin, hát add meg a receptet!)))
kavmins
mamusi, Ritul, igen, meg kell tanulnod, hogyan kell elkészíteni)) Kicsit rendezni fogom a problémákat, megcsinálom)
mamusi
jachtkikötő, Sunny, amíg ide írsz, egyszerű szavakkal a szövegbenés kiemelem referencia és külön vegye ki. Itt vannak már ilyen receptek. Az emberek rákattintanak, megnyitják és megnézik ezt az üzenetet magyarázatokkal együtt.
Igen, természetesen, ahogy megjelenik az idő és a hangulat!
Larsszevszk
Rita, szia. Nem szólt semmit az utazásról, és valahogy kényelmetlen volt megkérdezni. Végül mégis főzött valamit, vagy Isten meghallgatta az imáimat, és ön és a férje olyannyira jól érezte magát a vakáción, hogy nem volt ideje gondolkodni sem a főzésről?
Igazából ezt írom. Az NG-be is megyünk pihenni, de a valóság az, hogy december 31-én az étterem nem táplálkozik, mertfelkészül az újévi bankettre, és január 1-jén megértette. Tehát, bármennyire is nem szeretem a nyaralást főzni, mégis lassú tűzhelyet kell vennem. Tehát kíváncsi vagyok, mit szeretett leginkább főzni és enni a terepen? Mi nem tetszett?
Asszony. Addams
Lányok, sziasztok! Nagyon jó, hogy kinyitottak egy ilyen Temkót. Annyi hasznos dolgot írtak. Az étkezés utazásszervezésében szerteágazó tapasztalataim ellenére is nagyon érdekes olvasni, valamit nem szabad elfelejteni. Köszönöm!
Elviszi a vállalatához a Redic 02-vel? Most tért vissza a nyaralásból, miközben a benyomás alatt állt, megoszthatja tapasztalatait is? Igaz, nem vagyok olyan hős, mint te; szerényebbek voltak a céljaim, mint az összes étkezésem, és az út az Orosz Föderáción kívül volt?
Asszony. Addams,
Természetesen minden tapasztalat érdekes és hasznos lesz, csak biztos vagyok benne. Túl korai tervezni, de gondolkodni rajta és gondolkodni egy nyaralásról ... mindig jó ...
Kár, hogy Ritánk teljesen eltűnt Temkóból
Larsszevszk
Ritochka, eltűnt, de Asszony. Addams, megjelent. Várjuk a sikeres és nem zavaró ételek leírását
Mirabel
Asszony. Addams, Várunk!
Nem szeretek nyaralni főzni .. nem. nem ... Szeretnék szünetet tartani az edényektől, de az ötletek és a sebesség annyira érdekes!
Asszony. Addams
OK, lányok, most kitakarítom a felhalmozott munkát és írok.

Minden recept

© Mcooker: legjobb receptek.

helyszín térképe

Azt tanácsoljuk, hogy olvassa el:

A kenyérkészítők kiválasztása és működtetése