Isten áldjon meg, Suzdal

Mcooker: legjobb receptek Az utazásról és a turizmusról

SuzdalBarátaim olyan érdekes módon beszéltek a suzdali kirándulásról, hogy nagyon meg akartam ismételni a kirándulásukat. Egyébként gyakran olyan történelmi várost választanak, amely az ősi időkből megőrizte épületeit, mint utazási tárgyat. Ezúttal a választás "Oroszország aranygyűrűjére" esett. Végül voltak olyan pihenőnapok, amikor kirándulhatott a családjával.

SuzdalMiközben a térképet néztük és terveket készítettünk, még jobban vártuk Suzdalt, ezt az egyedülálló ősi települést, amely egy kis dombon található, ahol a láthatáron a várost körülölelő mezők és erdők az égen nyugszanak.

Kora reggel más turistákkal indultunk egy kényelmes buszon, idegenvezető kíséretében. A nőkalauz végig érdekes tényeket mesélt. Kiderült, mennyit nem tudunk! És nem is tudunk róla!

És itt vagyunk Suzdalban! A körgyűrűn haladtunk fel a városba. A város egy pillanat alatt! Híres épületeiről, amelyek megőrzik Vlagyimir Monomakh és Jurij Dolgorukov idők kultúrájának sajátosságait.

Suzdal az ősi építészet műemléke, ezért a lakosok nem építhetnek két emeletnél magasabb lakóépületeket, hogy ne torzítsák a védett építészetet. Sok külföldi jön megcsodálni a helyi szépséget, amelyet átitat a város története. Az épületek helyreállítása itt folyamatosan zajlik, a rájuk megőrzött képeket fenn kell tartani, hogy ne pusztuljanak el.

Meglátogattuk a város leghíresebb történelmi helyszíneit. A turistákat általában a Rozhdestvensky és a Rizpolozhensky székesegyházak látogatására hívják meg, amelyek a bizánci építészet orosz alapon történő kreatív feldolgozásának élénk példái.

Elképesztő szépség várja a látogatókat a Betlehem-székesegyházban. A falakat a padlótól a mennyezetig sokszínű freskók festik, amelyek Krisztus születésétől haláláig és feltámadásáig az isteni történetet ábrázolják.

Hosszú ideig vizsgáltuk a festmény jeleneteit, csodáltuk a templomban uralkodó derűt, szerettünk volna még mindig ebben a csodálatos nyugalmi légkörben lenni. De még egy csodálatos építészeti emlék várt ránk.

SuzdalA Robe Deposition katedrálisát 1964-ben állították helyre. A szentély a középkori építészet egyik legkorábbi temploma. Mérete viszonylag kicsi. A szerzetes megveri a harangokat benne. Azt mondják, hogy ha az elejétől a végéig hallgatja a csengést, akkor biztosan több évvel fiatalabbnak tűnik, és lelki boldogságot szerez. Valóban isteni csengés, nem engedett el minket. Szerettem volna állni és hallgatni, megfeledkezve az időről, a világi gondokról, a hazamenetelről ...

Az elváláskor ajándéktárgyakat vásároltunk, amelyek emlékeztetnek egy felejthetetlen utazásra. A busz elvitt minket a várostól, de gondolatainkban továbbra is harangzúgás hallatszott, akárcsak ennek a legszebb emlékműnek a neve az „Oroszország aranygyűrűjén”. Isten áldjon meg, Suzdal! És elmondjuk barátainknak, hogy milyen vonzó és felejthetetlen vagy.

Maiskaya E.

Külföldi nyaralást tervez? Készüljön fel helyesen! 8 tipp azoknak, akik kirándulnak   Nyáron készítse elő a szánkót

Minden recept

© Mcooker: legjobb receptek.

helyszín térképe

Azt tanácsoljuk, hogy olvassa el:

A kenyérkészítők kiválasztása és működtetése