Elenka
Sajnálom, celfh, Kicsit kívül vagyok a témán, akkor törölni fogom.

Afrikában biztosan nincs hering !!!

Igen?! Azt mondták, hogy afrikai diákok Zaporozhye ménesében. hostelek (a szovjet időkben volt) sültek sós hering. Bocs, hihetetlen volt a bűz! Azt mondják, ez a saját ételükre emlékeztette őket.

Gnú
Idézet: Elenka69

Sajnálom, celfh, Kicsit kívül vagyok a témán, akkor törölni fogom.

Kezemben balti receptek szakácskönyvét tartottam, ott sós heringet is sütöttek.
Nem fér bele a fejembe.
De tévedhetünk.
Idézet: celfh

elméletileg megértem, hogy mi van sózva. De valószínűleg a pácnak másnak kell lennie. azt hiszem
celfh, van valahol egy egész nagy téma a halak nagykövetével kapcsolatban. Sokféle recept létezik, és mindenféle halat sóztak. Az összes sót ugyanolyan sikeres páclével sózom.

Celestine... a skandinávok pedig már "illatú" herélt imádnak, azt mondják, hogy annak más az íze.
Gnú
Idézet: Elenka69

celfh,

Vietnamban pedig valamiféle lélegzetelállító halmártást készítenek, amelyet agyagtartályokban tartanak legalább egy évig a szakadó vietnami nap alatt. Ott ezek a kis halak teljes erjedést kapnak, vagy bárhogy is nevezik őket, érés történik. A több mint két éve érlelt szósz más színt kap, mint az egyéves szósz. Ennek megfelelően az ár más.
Brrr, de engem nem hat meg ez a halmártás, bár még nem próbáltam ki.
Irina Dolars
Üdv mindenkinek! Szeretem a halakat. Bármit szeretek, ha finoman főznek. De a tenger egészségesebb. Szeretnék jó, friss lenni, de ez nem található meg. A fagylalt szinte mindig ízléstelennek tűnik, és mit mondjak, minden jel szerint többször kiolvasztották. Gyerekkorunk óta etettek pollollal. Nem szerettem, de megettem. Ha hiszed, ha nem, sikerült először friss pollont vásárolni. Úgy tűnik, hogy a minap elkapták és csodával határos módon elhozták hozzánk. Ilyen finom !!!!! A köretről nem is emlékeztek! Több ilyen csoda lenne !!!
És évente még egyszer van egy "furcsaságom". Szeretném szendvicsre kenni a tőkehalmájat.

Konzervnyitóval felfegyvereztem magam. Döbbent. Hallgattam. Szinte nem gügyög. Óvatosan kinyitotta .... és ... ..... És hol, bocsásson meg az ígért májnak ... ... Ott látok két ma-ah-ah-ah-lusta barnás-zöldes darabot lebegni a tengerben , nem, nem a tenger, az olaj óceánjában (remélem, ez az). De mi van az ígért 200gr-mal. folyékony rész nélkül ..... Eszembe jutott a kamera, amikor a tartalom már a vödörben volt. És itt van maga az üveg. És egy darab tartalom. Igaz, a zöldes szín nem teljesen látható.

Haláradás Haláradás Haláradás Haláradás Haláradás

Dombornyomva a fedélen: 27 09 11
0 10 P 05
2. o
Vásárolhat és ellenőrizhet. Talán szerencséd van
Dr. Lena
Megnéztem egy ilyen korsót a "Mágnesben", látszólag megérzésem .... hála Istennek, nem én vettem!
kézműves
Idézet: Irina Dolars

Vásárolhat és ellenőrizhet. Talán szerencséd lesz

Hallottam, hogy manapság nagyon nehéz igazi májat találni. Legjobb esetben ez a haltej. De két évvel ezelőtt találkoztam ilyen zöld muccal is.
Elenka
És mit tegyek! Ajánljon egy jó korsót! Most néztem egy finom salátát - száz évig nem ment a máj. Most mágust akarok!
Irina Dolars
Igen! Valaki, válaszoljon nekem! Már elköltöttem annyi pénzt, annyi üveget kinyitottam várakozásul ..Hiába !!! Elrontott, aztán helmintákkal! B-r-r-r !!! !!! És kifejezetten a gyárat nézem! Amint azt a "Habitat" tanítja. Mert mivel a többit elutasítják
Qween
Idézet: Elenka

Elenka, Az ATB sprattokat és tőkehalmájat értékesít Brivais vilnis-ból. Az ár azonban észrevehetően magasabb, mint más gyártóké. Még azt is érzem, hogy a sprattban nincs folyékony füst, amit nem bírok.
Qween, Anya, köszönöm, hogy válaszoltál
Talán találunk egyet. Tehát a remény nem szűnt meg
Qween
Irina, kérlek. Van egy internetes címünk az üvegekre, hirtelen jól jön: brivaisvilnis.lv.
Köszönöm! Tudni fogjuk, mihez tartsuk az etalonot. Van már étvágyam
matroskin_kot
Konzerveket mindig Beringtől veszek - soha ne hagyjon cserben. A sprattok nemrég vásároltak "royal" -t. Nem voltak Beringék. Finom, egész kis hal ... de a "Bering" jobb. És nekik is van olcsóbb, drágább. Olcsóbb az a fajta pástétom, amit kapsz, ezt nem igazán szeretem. És drágább konzervek - kulcstartó edényben két vagy három nagy darab, íze és illata kiváló, olajok mértékkel. És imádom a keveréküket is - májat és kaviárt. A férjemnek ez nem tetszik, de én ... (most azonnal megfulladok a nyállal, vagy jobb esetben - megmérem magam, kijózanodok ...)
Irina Dolars
matroskin_kot, Ír, köszönöm a megosztást! És a mérleg rovására ... ... a halnál könnyebb, ez nem sütemény
matroskin_kot
Igen, a tőkehalmájban nagyon alacsony a kalóriatartalom, és még kenyér mellett is ... felhabzsol, eszik) .... 4 órakor
És évente egyszer megeszem a drágáját ... Pontosabban megpróbálom
Dr. Lena
A csontritkulás megelőzése érdekében a tőkehalmájat hetente legalább kétszer kell enni.
Irina Dolars
A probléma nem az enni. A probléma az, hogy megtalálják, például enni
matroskin_kot
Oh, lányok, és a frissen kifogott pollock valójában valami ... Egyenesen a tengertől ... Nem vagyok halevő ... de ez .... Csakúgy, mint a frissen kifogott heringből készült szelet ... Csak az, hogy amit eladunk, az valamiféle megkülönböztetés .... Amikor látom, hogy mit árulnak a rózsaszínű lazacos chum lazac fedezete alatt Szocsiban és Krasznodarban, csak sírok. .. Miután megvásárolt egy ilyen "finomságot" - nemcsak a romlott hangulat és a kidobott pénz, hanem megbetegedhet ...
Idézet: matroskin_kot

... amikor látom, hogy mit árulnak a chum lazac leple alatt Szocsiban ... csak sírok ... Miután megvásároltam egy ilyen "finomságot" - ... megbetegedhet ...
és mit árulnak a rózsaszín lazac leple alatt Szocsiban?
matroskin_kot
Foltos hal, amely kikelésre került és természetes halállal meghal. A rózsaszínű lazacnak és a chum lazacnak (ételhez, füstölt húshoz, sózáshoz stb.) Ezüstnek kell lennie, ún. "ezüst". Ilyen halat fognak a tengerben, és a kaviárt oda "viszik". Aki pedig már belépett a folyóba, az utolsó leheletével az ívási helyre megy. A rózsaszínű lazac hím hátulján olyan egészséges púp van, a "croaker-daddy" különbözik az anyától .... És a vörös foltok megjelennek a tetemen - a hal "színűvé" válik, és tompa pikkelyekkel a halak sótalan, a kaviár érettebb és a halak - nem túl ízletesek, vagy inkább ehetetlenek. Csak a hizlalásra szánt helyi medvék ...
mit vegyünk?
matroskin_kot
Eh, látszólag csak azt veszem, amit a helyi régióban kifogtak ... norvég lazacot veszek ... de ... mesterséges körülmények között is termesztik ... imádom a süllőt és a lepényrókát Szocsiban (a az ár megöli). ... Magadanban legalább egy tonnányi lepényhalat húzhatunk júniusban. Unalmas csak később takarítani, amikor a horgászat izgalma elmúlik.
Irina Dolars
Igen igen! A süllő egy dolog. Olvastam valamit a lepényhalról. Nagyon hasznos halnak bizonyul. És itt van egy tipp:
,, Mielőtt elkezdené főzni, tegyen fontos tippeket: a főtt lepényhal finomabbá tételéhez tegyen egy kis kaprot a húslevesbe, és hal sütésénél jobb, ha a sötét oldalával lefelé helyezi. " ( egy forrás : 🔗 )
Dr. Lena
Lányok, süllőért, nekünk, szívesen, most van a szezon!
Köszönöm a meghívást . Van egy libánk is
Elenka
Ma megnéztem a tőkehalmájat az ATB-n - van egy balti 34 g-os ... zsaru - 190 g-ra. Az üveg szilárd.És még egy balti régió egy kerek tégelyben - 220 vagy 230 g - 32 g ... kopeck. Esetleg valaki megpróbálta a másodikat?
Idézet: Dr. Lena

Lányok, süllőért, nekünk, szívesen, most van a szezon!
a Tveri régióba?
Ja, Sens, Tverskajára, a Rybinsk-tengerig. Itt:
🔗
Sens
Dr. Lena , túl messze lesz!
jobb, ha bedobunk egy hálót a Fekete-tengerbe!
de köszönöm a meghívást
Irina Dolars
Egy vicces történetet olvastam tovább. Nem tudtam ellenállni, megosztom: ,, Lamprey - finom és félelmetes !!!

Tegnap történt egy vicces és félelmetes esemény. Aki fél a kígyóktól, meg fog érteni engem. Lírai ... valószínűleg senki sem szereti a hal-kígyó-mályvát. Csak rosszul vagyok tőle. Nekem ez a legfinomabb. Tegnap sétáltunk a központban, este pedig elmentünk vásárolni egy újabb adag gyömbért (5 hónap használat után Arina nem is ráncolja a homlokát, amikor beveszi). És akkor íme, a halosztályon láttam egy pácolt mályvát, és valamivel odébb ... gyönyörű volt, hosszú, kövér, kaviárral, volt egy friss mocsár 150 rubel / kg. Milyen boldog voltam. Csoda, lámpa .. itt ... frissen .. frissen vettem. Irinával jöttünk haza, és tudva, hogyan kell elkészíteni (általában Rigában csak most vettem, vagy apám maga csinálja helyettem), és nem gondoltuk, hogy gondok adódnak. Nos, leveszem a nyálkát, hát meggyújtom. A sör hűvös, a citrom levágva .. Nem volt ott, tegye egy merőkanálba .. mossa meg .. hideg víz alatt .. Srácok, és végül is életben van ... KIVÁLASZTÁK .. LÉTREHOZNAK ..
Haláradás
Hogy sikítottam, amikor ezek a gazemberek kimásztak a mosdóba, beszippantották a mosogatót, és Larisával megpróbáltuk mindannyian visszaszorítani a medencébe. Kézbe véve őket és sóval dörzsölve a nyálka eltávolítását, ez kizárt. Az ijesztő a rossz szó .. a fogak még mindig látszanak .. sikítottam, mint egy vágás, Lucy macska rohant a lakásban, és már számítottam a mályva ízére, nem tudtam rávenni, hogy a kezembe vegyem őket. süllyed .. hemzseg ... Kipróbálni feltérképezni, villával megszurkálni őket, és ők másznak, a fejen át merőkanállal - és legalább hennát nekik .. Semmi nem viszi el őket .. fertőzés ... de hogyan ragadták meg fogak a mosogatóba !!! Segítség !!!! .. Ó .. sürgősen be kellett kapcsolnom a forró vizet, ezért főzték őket (hurrá, Szentpéterváron a csapból forró vizet .. hurrá .. megmentett minket) .. ugh. vett egy levegőt .. ivott 50 csepp konyakot a stressz enyhítésére !! később megfőztem a mécset. A macska csak este jelent meg a konyhában .. ő is megkapta. Ma ettünk (pontosabban - ettem, még mindig nincsenek versenyzők ..) .. de tegnap nem .. nem .. de tegnap végig remegtem .. később nevettek .. de tegnap nem. A sokk ellenére ... nem kevésbé szeretem a mécseket, csak most tudom, hol kezdjem ... Forró zuhannyal .. Ha !!! Mint például .. És most Szentpéterváron mindenhol szagot árulnak, halat is, még mindig uborkaszagú. Remek hal .. és egyáltalán nem ijesztő ... "
Omela
Irina Dolars , ugyanaz a történet történt velem, amikor először És utoljára egyszer megvette ezeket a lényeket !! Már öntöttem borral és citromlével, de még mindig felemelték a serpenyő fedelét, és kimásztak belőle. Egyébként már főzve nem tudtam megenni !!!!
Irina Dolars
A legfrissebb halat tartják a legfinomabbnak. De nem olyan friss, mint megölni a kezét, nem emelkedik
Omela
Hogy nem mondanám, hogy nem tudok halat megölni. Magam horgászom, így elég nyugodtan tudom csinálni !!! De ezek a lények nem hasonlítanak halakra !!!! Inkább a kígyókon ... És olyan undorítóan ragaszkodnak mindenhez, ami körülvesz ... br ...
Irina Dolars
Lányok, a minap konzerv tintahalat vettem. Az első korsót salátával füstölték
Kinyitottam a második kannát ... Az egész húst sószemek borítják. Kipróbáltam a nyelvemen. Nem éreztem a sót. És kemény, mint a homok
Mi lehet az?
matroskin_kot
Elfelejtettem, hogy hívják, de valami kristályosodik ezekből a tenger gyümölcseiből, (ártalmatlanok), rákokból, tintahalakból, trombitásból. Megmosom és ennyi ... Ha a doboz nem bomba és a tartalma normális, akkor te tud enni ...
Madárijesztő
Mi pedig csukamáj vagyunk eszünk nagyon jól eszünk. Gyermekeim csak meghalnak rajta.Vagy norvég (drága), vagy finom ételeket vásárolunk (ez a METRO saját márkája). Finom üvegekben, nyitókkal. Vannak kerekek is, de valamiért nem szeretem. Általában ez egy olcsó márka, de a máj sikeres. Ezek a bankok:

Haláradás

És szeretem az Aquamarine (konzerv) halkonzerveket is. A paradicsomban (arany gyermekkorban) élő gobik nagyon kellemesek. És a szardínia a maga levében kedves, főztem rajtuk levest ...

matroskin_kot
Igen, az Aquamarine spratt is finom. (Nemrég vettem) És imádom Beringet. Finom tőkemájuk is van, csak neked kell az üvegbe nézni, hogy azt írják, hogy egész, különben paszta módjára történik. És ugyanabban a tégelyben van tőkehal májuk ikrájával is .. jók is ... És "ízlés kapitánya" vagy bármi más néven, sok a rossz minőségű ... p, különösen ... Kellemetlen, rostos ...
Idézet: matroskin_kot

Elfelejtettem, hogy hívják, de valami kristályosodik ezekből a tenger gyümölcseiből, (ártalmatlanok), rákokból, tintahalakból, trombitásból. Mosok és ennyi ...
Irina, hol olvashat erről információkat?
A megvásárolt konzervek az "AQUAMARIN" cég. Most találkozom ilyennel. Végül is apám 1975 óta folyamatosan hoz tintahalakat tégelyekbe Vlagyivosztokból. És ezekkel egy darabot sem takartak le "kristályok". A gyártók bölcsek

matroskin_kot
Szocsiba repülök - megkérdezem anyámat .. Élelmiszer-higiénés orvos ... hát stb., 30 évig dolgozott halfeldolgozó vállalkozásokkal és másokkal (pedig nifiganem működött, hazafi, a fenébe is), ezekkel a kérdésekkel is bosszantottam. Ma felzabálta evett egy korsót egy trombitás 6 éves (csütörtökön a munkahelyi szekrényben találtam), de a kísérlethez megettem (nos, enni akartam) .. A Crystalliki forralt vízzel lemosta, aztán megette.
Felhívtam anyámat - ezek struviták - azt mondta, hogy "ez nem káros, mosson és egyél, ne zavartassa magát" (nem azt mondtam, hogy a fórumra próbálkoztam) ... Ez természetesen egy a konzervek hibája, de ehető ...
Köszönöm
A tintahalat régóta mossák és rendeltetésszerűen használják

Itt találtam:
,, A struvit kövek általában magnéziumból, ammónium-foszfátból és kalcium-karbonátból állnak. A karbamid lebontásával képződnek egy speciális enzim, az ureáz segítségével, amelyet a baktériumok szekretálnak. A struvit köveket "fertőző" köveknek is nevezik, mert kialakulásuk a húgyúti fertőzéssel jár, amely általában a vizelet stagnálása és a benne lévő baktériumok fejlődése miatt következik be. A struvitot okozó leggyakoribb baktériumok a Proteus és a Klebsiella, amelyek általában a belekből jutnak a húgyutakba, ha a személyes higiénia nem megfelelő. A struvit kövek kialakulásához lúgos vizeletreakció szükséges. A struvitákat gyors növekedés jellemzi, néhány héten belül, és meglehetősen nagy területet foglalhatnak el a vesében (úgynevezett korallkő). Az erős antibiotikumok széles körű használata ellenére a struvit kövek nem ritkák ... "

Egy forrás: 🔗

Valami étvágyam kissé alábbhagyott
matroskin_kot
Duc, ha van - a testben - rossz, a tintahal pedig a hőkezelés eredménye .. Már kiderült ... Főtt volt .. ... Nem emlékszem, de vannak technológiák ezeknek a nagyon struvitoknak a főzési folyamatban történő megsemmisítésére ... de hol van a garancia arra, hogy ez nem károsabb ...
Ott a cukor-fehérje valamilyen módon megköti a hőmérsékletet, de ez nem káros számunkra, nos ... íztelen ... Sőt, még egy adag termékben is előfordul, egyes dobozok normálisak, mások kristályok ... Jövök, anya gyötrelme leszek ....
Nem kellene ... növekednie ...
Itt vagyok "tintahal / fagylalt" felhasználásával. Repülj el 15-én, és a trombitás tintahal a mélyhűtőben van ... Meg kell ennem .. Sőt, a trombitás ára 1200 r / kg ... Burst ...
Gyönyörű vagyok
Emberek! És talán valaki megmondja, hová lett a sózott hering? Tavaly év elején egy hétvégi vásáron eladtuk tömeg szerint, és ez az áruházláncokban történt. És most még meleg füstölt hering sincs. Még Auchanban sem találtam.
Bast1nda
Van egy rakás char. Mit tehetünk vele, kivéve a sózást.

Főttem levest, kissé szaga van, arra a következtetésre jutottam, hogy talán e fajta halak nem levesek? Pofa receptek, nem találtak semmit a char-tól. Esetleg ráteszi a szeletekre?
Ipatiya
Bast1ndaés dohányozni?
Bast1nda
Ipatiya, nem eszünk füstöltet. Csak sürgethet, mint a makréla, mivel a szén, bár a vörös családé, rendkívül aromásnak bizonyult az otthoni főzéshez.
Ipatiya
Bast1nda, próbáld ki ez a recept a sütéshez... Nagyon jó vélemények! Felhívjuk figyelmét, hogy a recept szerzője linket adott 🔗 részletesebb megbeszéléshez.
Bast1nda
Ipatiya, igen, észrevettem, de kínos volt, hogy van cumbria, de szerintem ez a char is lehetséges?

Minden recept

© Mcooker: legjobb receptek.

helyszín térképe

Azt tanácsoljuk, hogy olvassa el:

A kenyérkészítők kiválasztása és működtetése