Süllő kaviár "Galagan" (sózás)

Kategória: Halételek
Süllő kaviár Galagan (sózás)

Hozzávalók

édesvízi halkaviár
Forrásban lévő víz 3 liter
6 evőkanál. l. nagy csúszdával
Finom só 1/2 kávéskanál
Növényi olaj 2 evőkanál. l.

Főzés módja

• Valamiért fórumunkon nem találtam receptet a halkaviár sózására. Zavar ... A helyzet sürgős kijavítása.
  • A "Galagan" a "süllő kaviár". Tehát, hogy felkészítsük ezt a galagánt, egy yastyk-ot kell vennünk. A yastyk egy filmzsák, amely a tojásokat tartja. Ez egy török ​​szó. A tatárból lefordítva yastyk egy tollágy. Ilyen puha tollágy ... tojáshoz. Négy yastikom volt.
  • Süllő kaviár Galagan (sózás)
  • Fazékba tesszük, és késsel felvágjuk, ott, egy serpenyőbe.
  • Most öntsön forró vizet az egészre.
  • és villával keverni kezdjük. Miért egy villa? És mert filmek kerülnek rá
  • Süllő kaviár Galagan (sózás)
  • Mindent eltávolítunk, ami oldalra tekeri a villát
  • Mi továbbra is keverjük és megszerezzük ezt a fajta szépséget
  • Most egy kis finom szűrőt veszünk, és feszülten átvisszük a kaviárunkat egy másik serpenyőbe
  • Süllő kaviár Galagan (sózás)
  • Fantázia nélkül erőlködjön, maradjon egy kis folyadék, most is forró vizet kell öntenünk.
  • Most sóoldatot (más néven sóoldat, más néven sóoldat) készítünk. 1 liter vízhez két halmozott evőkanál sóra van szükségünk. Forraljuk fel, oldjuk fel az összes sót és öntsük egy kaviárral ellátott fazékba. Keverjük össze újra egy villával, válasszuk ki a filmeket. Észrevettük, hogyan változik a kaviár színe. Már krémes.
  • Szűrje le újra, és tegye egy másik serpenyőbe (abba, amelyben sós vizet főztek, miután leöblítette)
  • Süllő kaviár Galagan (sózás)
  • Forraljuk újra a sóoldatot (1 liter víz + 2 evőkanál só), és töltsük meg a kaviárt.
  • Újra szűrje ki ... Tegye ismét egy serpenyőbe a sóoldat alól.
  • És most utoljára, harmadszor töltjük meg új sóoldattal
  • Süllő kaviár Galagan (sózás)
  • A kaviárunk könnyű, a sóoldat átlátszó, zavarosság nélkül, minden film kiválasztva ...
  • Most egy kicsit tovább feszülünk, óvatosan ...
  • Erre horgásztam ki egy villával.
  • Süllő kaviár Galagan (sózás)
  • Most veszünk egy korsót, öntsünk növényi olajat az aljára (egy kicsit), tegyük a kaviárt, adjunk hozzá 1/2 kávéskanál finom sót (csak próbáld ki az elején, talán a kaviár már sósnak tűnik neked), alaposan keverjük össze közvetlenül az edénybe, adjon hozzá még egy kis növényi olajat. És 5-6 órára hűtőbe küldjük az üvegünket. Ez idő alatt a tojások megduzzadnak és felszívják az olajat és a sót. Ennyi ... A kaviár készen áll. Most hozzáadhat egy finomra vágott zöldhagymát vagy csak egy szendvicset vajjal ...
  • Tehát bármilyen kaviárt sózhat. És ponty és csuka ... Nos, a tokhal kaviárról hallgatok ... De így sózzák.

jegyzet

Loksa
Köszönöm, Lenochka, én csak receptet kerestem a kaviár sózására!
Florichka
Nagy! Szeretem a kaviárt, próbáltam magam is megsózni, de egy ilyen pompás mesterórával sokkal könnyebb lesz. Gyakran árulunk pontyos kaviárt a halöblökön. Általában hallélek vagyok, és a rótából a szárított kaviár ízlésemnek jobb, mint bármely vörös lazac.
Anatoljevna
kubanochkaHelen gyönyörű, megfizethető és ami a legfontosabb: finom!
Idézet: Loksa
Éppen receptet kerestem a kaviár sózására!
Nos, tudtam ...

ír, nos, mind egyenesen bennem vagy én vagyok benned.
Idézet: Florichka
Ízlésem szerint a szárból szárított kaviár jobb, mint bármely vörös lazac.
Igen igen igen igen!!!!!

A kaviár elkészítése nagyon egyszerű. A filmek nagyon jól összegyűlnek egy villán. Tehát ne féljen, minden sikerülni fog.
NataliARH
Lena, köszönöm az MK-t minden világos! és alkalmas vörös kaviárhoz?! különben mindig úgy ülök, mint a gyöngyei a bőrtől, letépem gyakorlatilag nem reped, talán 1%, de ez hosszú! és itt minden olyan okos! és forrásban lévő vízből nem fog pirosat főzni, ha fóliától megtisztítják?
Idézet: NataliARH
és alkalmas vörös kaviárhoz?! különben mindig úgy ülök, mint a gyöngyök a bőrtől, amit letépek, gyakorlatilag nem repednek fel, talán 1%, de ez hosszú! és itt minden olyan okos! és forrásban lévő vízből nem fog pirosat főzni, ha fóliától megtisztítják?
Nem, Natasha, a vörös sóoldathoz 40-50 fokra kell lehűteni. Az elején pedig csomagolja a yastykit cheesecloth-be, és kissé tekerje, mint a sodrófa. Ezután tegye egy magas fazékba és fedje le sóoldattal. De vannak különböző arányok is. 1 liter szódához 5 ek. l. só és 1 evőkanál. l. Szahara. Villával verni, filmeket gyűjteni. A kaviár kívánt sótartalmától függően 8-9 perc és 20 óra között sóoldatban kell tartani. Van egy száraz nagykövet is, de a sós víz közelebb áll hozzám.
NataliARH
Lena, leírtam! Köszönöm szépen, remélem, ilyen okosan kiderül, hogy kibontják! és csak sót szórok ízlés szerint, nyers ételekkel foglalkozom, nyilván ... sós lében kell kipróbálnom ... veszek egy halat, megvárom a kaviárt)
Rada-dms
Erre volt szükségem a teljes boldogsághoz - ez a recept! Köszönöm Lenochka néninek a mesterórát!
Most sózzuk és élvezzük a saját kaviártermelésünket, és nem olyan kétséges az üvegekből, amelyekbe sokféle dolgot töltünk! Nyáron számomra annyira aktuális lesz!
kubanochka,
Pontosan ugyanazt a receptet használtam csukakaviár készítéséhez egész télen. Mivel férjemmel mindketten halászok vagyunk, és nem maradtunk fogás nélkül, akkor az első kaviáros konzerv után azt mondtam, hogy valóban ideje-e kaviárt enni kanállal, ez nagyon finom!
kubanochka
Orshanochka Kubanochka mindig meg fogja érteni.
Lipchanka
Lenochka, köszönöm a mester osztályt. A közelben folyik a Voronezh folyó, így a halak gyakoriak. De a kaviárt mindig csak sütötték. Most mindenképpen savanyítson.
Idézet: Lipchanka
A közelben folyik a Voronezh folyó, így a halak gyakoriak.
Ludmila, így maga Isten parancsolta. Elismerem, hogy a sült kaviár valami! De a sós is nagyon finom.
Idézet: Rada-dms
Ha te, Olya, csak tudnád, hogy ott tömnek
Krasznodarban van egy cég, amely mesterséges fehérje kaviárt állít elő. Biztosan tudom, hogy amikor ennek a kaviárnak a 25% -át hozzáadják a természetes kaviárhoz, lehetetlen megtalálni azt a valódi kaviár összetételében. A vörös és a fekete is testes. Akik ezt a kaviárt állítják elő, azok semmilyen körülmények között nem eszik meg a terméküket. A hal- és a természetes csomagolóüzemek megveszik tőlük ezt a kaviárt. Tehát képzelje el, hogy a drága fekete és drága vörös 25% -a byaki-ből áll. A lapos kaviárról stb. Általában csendben maradok. Szóval, lányok, sózzátok meg magatok a kaviárt
Tumanchik
kubanochka - Milyen finomságot készített Helen! Igen, csak ilyen szépségre tudok nyalni. Szívesen megkenem kenyérrel és édes kávéval! Köszönöm kedves az előadás szépségét!
j @ ne
Lena, kubanochka, köszönöm a mester osztályt. Magam sózom a csuka kaviárt, így először a filmek eltávolításához a tojásokat húsdarálón átengedem. De megsózzuk a süllő vagy ponty kaviárját - eszembe sem jutott, meg kell próbálnom!
légy tsetse
kubanochka, Lena, a pácolás érdekes módja. És mit ad a kevés finom só?
A lazac kaviárt sós lében is sózzuk, csak kihűlt (langyos forralt vízbe sót adunk, amíg apró burgonya (2,5-3 cm) meg nem úszik), és 20 percig öntsük a megpucolt kaviárt, időnként megkeverve. Ezután egy gézzacskóba öntjük, és több órán keresztül felakasztjuk, hogy jó legyen az üveg. Pont olyan íze van, nem túl sózva. De a kaviárt keverővel tisztítjuk, semmi sem ráncos. Nyissa ki az egyik oldalról a kaviárzsákokat, és lassú / közepes sebességgel gyűjtse össze az egész filmet habverőkkel ellátott keverővel.
Szerintem minden kaviárt megtisztíthatsz így.
kubanochka
Elena, hűvös recept, köszönöm az ilyen érdekes lehetőséget egy keverővel. De amikor kaviár van egy gulkin orrával, akkor ott volt az a kaviár ... Aztán villával hamar kiderül. Ismételten, a kis kaviármennyiség miatt a sós lé nem nagyon sós, és minden gyorsan megtörténik. A kaviárnak nincs ideje túlságosan sózni, ezért azok számára, akiknek sósabbra van szükségük, egy kanál finom sót adnak hozzá.De azt mondtam, hogy először ki kell próbálni.
Idézet: kubanochka
Oké oké)!
köszönöm egy ilyen érdekes lehetőséget egy keverővel.
Igen, egyáltalán nem). És hagyjon, hogy jöjjön hozzád egy nagy-nagy osert (természetesen kaviárral)!
Idézet: tsetse fly
És hajózzon el egy nagy, nagy osert
Most nem emelkednek olyan magasra hozzánk a Kubanban. Mindenféle vízmű megállítja őket))) Télen itt volt egy ötletem, hogy otthon tokokat növesztek. Most néhányunk megcsinálja. 3 darab betongyűrűt temetnek a földbe, egyet tesznek az egyikre (mint a csatornakutakra), fóliával bélelve a medencék számára. Nos, ott mindenféle harangokkal és sípokkal ... És összefutnak egy ilyen "víztározóval", több tucat felnőtt tokhal sütéssel. Részleges árnyékot kell létrehozni. Ebben a mélységben a víz nem fagy meg. Három év után már kaviárt termelnek. Már mindent megmértem ... Négy ilyen "víztározóm van" az ösvény mentén, így vannak egymás után feltöltődő tokhalállományok. Már megtaláltam a süteményeket, hogy hol lehet őket beszerezni. Már tanulmányoztam az egész elméletet ... De a férjem nem hajlandó ásni ... Azt mondja, eleget fog játszani, de hova tegye ezeket a lyukakat? De hány kaviár volt ...
tsetse légy
Eh, inkább átmennék hozzád!
Nos, és az üres gödörrel nagy tandoorként fog szolgálni))) vagy békákat tenyészt, és gondoskodik a vendéglátók ellátásáról)
Tumanchik
Idézet: kubanochka
Most nem emelkednek olyan magasra hozzánk a Kubanban.
Ó de kár ...
De a férjem nem hajlandó ásni ...
ezek az emberek ... és végül is halálra tudják csapni egy ilyen ötletet, tudod, a szőlőn !!!
Idézet: tsetse fly
vagy békákat tenyészteni és ellátni a vendéglősöket)
Nem, nem kell lyukakat ásni a békák számára, itt élnek a Kuban partján ... nagyon sok ... És a mi élénkzöld agyagbékák is élnek az oldalunkon (nemcsak velünk, a szomszédainkkal). Olyan gyönyörű! Néhány évvel ezelőtt a férjem egy régi tűzoltó sisakját tűzte ki egy szeméttárolóból (igen, mi az, van egy tűzoltóság a közelben, ezért valószínűleg eldobták). Tűzbiztonsággal foglalkozunk, tehát ez a téma számunkra, ez mellesleg. A sisak régi volt, a férjem úgy döntött, hogy egy festékkannából zöldre fest. Tettem egy székletet a tornácra, lefestettem a festéket és hagytam megszáradni a székleten, hogy a szaga eltűnt. Két órával később felemeli sisakját, és alatta egy olyan zöld béka ül. Általában ez a béka egész nyáron sisak alatt élt velünk. Este üzleti úton "távozott", reggel pedig visszatért és egész nap a sisak alatt ült. Ha reggel "késő volt", akkor az idiótákhoz hasonlóan mi is aggódni kezdtünk azon, hogy hol van a gulёnánk. Igen, volt egy eset ...
Idézet: Tumanchik
Ja, és nem azt mondom, Tumanchik! Csak az mentette meg, hogy tél volt ... Jómagam fáztam volna a közeli ásatási folyamatot irányítani ... És tavaszra én is megnyugodtam. Lyukak helyett rózsabokrokat ültettem. Hadd növekedjenek a következő ötletemig
Elena Kadiewa
Milyen finomra festetted a receptet! Az igazi bölcs Elena!
NataliARH
Lena, Nekem tényleg volt egy tokom 1db és egy akváriumban, de ha ezt az ötletet hangoztattam a férjemmel, azonnal rohant ásni, remélem, hogy az orvvadászok nem jutnak el a tározóitokhoz
kubanochka,
remek ötlet a tokhaltermesztésről! Csak hangot adtam a férjemnek - vakarja meg fehérrépáját
katerix
Helen, hány éve várok erre a receptre, és most végre megjelent
Köszönöm szépen, ezerszer
Jó, hogy a vörös kaviárról leírta, fényesebben ki tudja emelni, hogy jobban észrevehető legyen

Tegnap dobtam ezt a receptet a nagynénémnek, remélem, hogy most az ilyen előkészítéssel járó mocsaras szag is kevésbé lesz észrevehető, vagy teljesen eltűnik!

És még egy kérdést tehet fel, mit ad a szóda hozzáadása a vörös kaviárhoz? Mi a szerepe?
Miért ne édesvízben, mert a szóda jól eltávolítja az illatot (ez hangosan gondolkodik!)
Idézet: katerix
És még egy kérdést tehet fel, mit ad a szóda hozzáadása a vörös kaviárhoz?
Katyusha, de a szódáról, hol van?
Florichka
katerix, Szerintem az N6 posztban - ez opiska."1 liter szódaért ...", valószínűleg víz ..
Gyönyörű vagyok
kubanochka, Lenamit csináltam rosszul? Volt lepénykaviár. Amikor forrásban lévő vizet öntöttem mindenre, úgy tűnt, hogy a főzet a kaviár fehér lett, és a víz olyan lett, mint a tej. A villákat nem csomagolták be, még az acélnál is sűrűbbnek tűnt. Felháborodtam és kidobtam.
Trishka
kubanochka, Köszönöm a receptet, Helen!
Készítettem egy pirosat, minden úgy alakult, mint ...
Mondd, mennyit állhat a hűtőben?
Szombatig állni fog, vagy jobb fagyasztóba tenni?
NataliARH
kubanochka, Lena, nagyon köszönöm a receptet! Pár hónappal ezelőtt összegyűjtöttem 3 ikrás osztrigát vörös kaviárral! Mindent megtettem, ahogy a vörös kaviár sózásáról írtál (a recept alatt a kommentekben) köszönöm a fincst
kubanochka
NataliARH, Nagyon örülök, hogy megtetszett a kaviár)))
Mariii
kubanochka, Lena, mondja meg, kérem, lehet ilyen tavi halak (csótány, süllő) kaviárját sózni? És akkor kaptam egy zacskót ilyen kaviárral, ez a fagyasztóban van, gondolom, hová tegyem. Érdekelt a recept, de a beszélgetések során nem láttam a választ. Mennyit lehet tárolni?
Orshanochka
Mariii, Próbáld meg Marin. Megosztom a benyomásaimat. Ami engem illet, a süllő kaviárnak semmi íze nincs - abbahagytam az elkészítését. De nagyon szeretem a csótány kaviárt - de sajátos íze van, és egyáltalán nem olyan, mint a csuka
Mariii
Orshanochka, Tatyana, köszönöm a konzultációt. Úgy tűnik, hogy mártok ... még mindig hazudok. De megpróbálom, akkor is csatolnia kell valahol.
SchuMakher
Lena! Örökké a tiéd vagyok!

Hozzáadva: 2017. március 14., kedd, 19:21

Fig se ... most láttam a recept dátumát.És hol jártam korábban ??
Mandraik Ludmila
Tehát kiderül, hogy a kaviár főtt?! És a tokhal nyers és sózott, úgy tűnik, megtörtént ...
kubanochka
Mandraik Ludmila, nem, nem főtt kaviár. A tokhal kaviárt pedig általában 40-50 fokosra hűtött sóoldattal öntjük.
Mandraik Ludmila
Lena, köszönöm, értem
Madárijesztő
kubanochka,

Len, amit én sem értettem igazán. Főtt. Többször öntsön forró vizet egy ilyen kaviárra - a fehérje pontosan felgöngyölül. Ezért válik fehérré.
És ha ezt a kaviárt nem öntik forrásban lévő vízzel? Tud? mint a tokhal.
Yarik
Nata, Így készítettem kaviárt, de lepényhalból igen, valóban fehér lesz és sterilizált kaviárnak tűnik, de íze nyers, nos, vagyis nem főtt.
szem
Idézet: Madárijesztő

kubanochka,

És ha ezt a kaviárt nem öntik forrásban lévő vízzel? Tud? mint a tokhal.
Nat, nem kockáztattam: ez még mindig egy folyami hal
Madárijesztő
szem,

Később is gondoltam rá ...
Vinokurova
kubanochka, Helen, nagyon köszönöm egy ilyen csodálatos receptet .. amit "egyszerűnek és ízlésesnek" hívnak
persze, amikor először öntöttem forró vizet a kaviárra, nem fogom elrejteni, kétség merült fel ... de aztán ilyen lett
Süllő kaviár Galagan (sózás)
és akkor úgy
Lepénykaviár volt ... finom lett, de ízlésem szerint sós ... és ezt legközelebb figyelembe veszem ... biztosan az lesz!

Minden recept

© Mcooker: legjobb receptek.

helyszín térképe

Javasoljuk, hogy olvassa el:

A kenyérkészítők kiválasztása és működtetése