Rendszergazda

Az elbeszélést a moderátor nevében végzik Tanyulya, az utazás közvetlen résztvevője!
Köszönöm Tanyule a rendelkezésre bocsátott anyagért!

A fórum tagjainak kirándulása Koreába, a Suckoo üzembe

Rövid jelentést adok be koreai utamról, megpróbálok mesélni az országról, az emberekről, a konyháról. A Kakukkó cég meghívására Koreába mentünk, hogy úgy mondjam, megnézzük a növényt és termékeit a saját szemünkkel.

Számomra nem elég, ha csak a cégről és a gyárról beszélek, és a kép nem lesz teljes, ezért röviden leírom egész utunkat. a kakukk társasághoz, amelynek üzemében meglátogattuk (amelyből finoman szólva is nagyon kellemes sokkba esik, nem így működünk).

Az Incheon repülőtérre repültünk, ez egy külön sziget, amelyen a repülőterek találhatók, milyen gyönyörű stewardessek a koreai járaton, ááááááá csak babák, nagyon kedvesek, ilyen kedves mosollyal, nagyon tetszettek. Valószínűleg nagyon szigorú választékuk van ott, elvileg már megkezdődött a Koreával való ismerkedés a repülőgépről, meg kell jegyezni egy kellemes ismeretséget, én már a repülőben kezdtem el koreai ételeket fogyasztani ... csípős, de finom.

Nos, általában repültek és átszálltak egy másik gépre (nekem ez a nap már a harmadik volt ... a papom megunta az ülést). Még egy óra repülés, és Busan kikötővárosában vagyunk.

Egy autó fogadott minket, és útközben a szállodába hajtottunk, beugrottunk a szupermarketbe a gasztronómiai előadásokért (természetesen Oroszországból nagyon sokat hoztunk magunkkal).

Shop, dreamaaaaa ....., olyan szépen előre csomagolva, csomagolva, minden friss, milyen sokféle termék és áru van. Mindent megvettünk a szállodához.

A szálloda a parton van, az ablakból a kilátás egyszerűen lélegzetelállító ... víz, homok ..., letelepedett és a vízparton lévő kávézóba ment, vannak kis privát kávézók. Azok a halak, amelyek a bejárat közelében lévő akváriumokban vannak .... közvetlenül az asztalra esnek, néha még nyersen is, úgymond eredeti formájában. Adtak nekünk valamiféle kütyüt, és így még mozogtak is, és mászkáltak a reszelőn ... nem tudtuk kipróbálni őket iiiii ... gyáva lett .... Nagyon finom szószok, tészták, hány zöld van ottiiiiii , ez paradicsom volt számomra. A tenger gyümölcseiből készült ételeket közvetlenül az asztalunkon főzték, az asztalukon ilyen lyukak vannak a tűzhelyek számára, és közvetlenül rajtuk sütötték ... ízlésesen ...

Nos, természetesen ettünk ... mint a bobby, és csendesen elmentünk a szállodába, másnap nagyon felelősségteljes volt, a kakukkgyárban kellett főznünk.

Néhány fénykép:

Kilátás az ablakomból

A fórum tagjainak kirándulása Koreába, a Suckoo üzembe

Ezek az akváriumok a kávézó bejáratánál

Ez a hal nyers, őszintén kipróbáltam

Ez valami kagylóból áll, de ízletes, tűzön melegítve és szószokkal

A fórum tagjainak kirándulása Koreába, a Suckoo üzembe

Ezek azok a gaaaadikiii, nem vagyunk az övék

Ez vagyok én .. személyesen ..

Rendszergazda

A második napon, mint korábban írtam, kulináris bemutatót tartottunk. Nos, ezt persze hangosan mondják, csak főztük a konyhánkat, és mivel a konyhánk még mindig nemzetközi, nem mondhatom, hogy orosz konyhát főztünk volna.

Olya Zvezda főzött borscsit (hús nélkül) és pompushkit + paradicsomból és paprikából uzsonnát is hozott (mindenkinek tetszett ... nekem személy szerint nagyon tetszett)

Olesya, szentpétervári disztribútor sűrített tejen főzött pilafot és süteményt (ízletesnek mondták a pilafot, és jól beszéltek a kekszről).

Főttem krumplit, Stelline tésztapite-t (a tészta nem sikerült, Stellának köszönhetően) és egy bulgár alapú száraz mix-pite, csak fagyasztott áfonyával (magam is szerettem) Arról, hogy tetszettek az ételeim, vagy nem mint ők, ne mondj semmit, amit nem tudok ... Nem is értettem ...

De enyhe megrázkódtatás érte őket, amikor lecsavartam a spirálokat a burgonyáról, látni kellett volna a meglepetésüket, ők, akárcsak a gyerekek, burgonyával fényképeztek a telefonjukon, általában nagyon kedves és nyitott emberek.

Hogy őszinte legyek, mindent megpróbáltak egy kicsit, de mégis ették a saját ételeiket, ez ismertebb nekik. Tetszett nekik, amit tettünk, elégedettek voltak, de az ételeink egyszerűen nem ismerik őket, egy koreai hét után magam is megszoktam a "könnyű" ételeket, és a repülőgépen lévő zsemle miatt a test nehéznek érezte magát.

A kakukkgyár kedvesen fogadott minket ... de őrületes érdeklődéssel az embereink iránt. Az üzem több, egymástól távol elhelyezkedő épületből áll. Ez nem óriási, inkább kis műhelyek és gyártósorok. Leginkább a fiatal személyzet dolgozik (bár a látszat csal, a koreaiak mind meglehetősen fiatalnak és jónak tűnnek). Megpróbáltak végigvezetni minket az összes üzleten, bemutatni a teljes gyártási folyamatot, hogy a saját szemünkkel lássuk a Cuckoo modellek minőségi szintjét.

A produkció több szakaszból áll. Mechanikus rész, ahol mechanikus alkatrészek (házak, burkolatok) készülnek. Az összes alkatrészt, akár műanyagot, akár fémet, házon belül gyártják.
Szerelési terület: több automatizált szállítószalagból áll. Az egyik elektronikus alkatrészeket gyűjt, ahol az összeszereléstől a vezérlésig minden szakaszon keresztül mennek (ő maga is személyesen volt meggyőződve arról, hogy minden jól sikerült)

A második a mechanikai alkatrészek összeszerelése és vezérlése.

A harmadik a késztermékek teljes összeszerelése.

Az utolsó szakaszban minden termék (kivétel nélkül) tesztek komplexumán megy keresztül.
A teszteket nyomáson, ütéseken végzik (egyébként otthon tesztelték, a multikukar leesett az ablakpárkányról, és semmi sem történt vele).

A teszteket klimatikus kamrákban végzik, amelyek szimulálják a különböző éghajlati övezetek környezetének anyagára gyakorolt ​​hatást. Határozza meg az anyagok alacsony és magas hőmérsékletekkel szembeni ellenállását, nedvességállóságát.

Az összes Cuckoo többfőzős sütőt erősségének és kivitelezésének minősége szempontjából tesztelték. A felhasznált anyagok korrózióállósága és nem mérgező hatása, megbízható túlnyomás elleni biztonsági szelep és vezérlőberendezés (manométer, hőmérő) jelenléte, a belső nyomás és a légköri nyomás biztonságos kiegyenlítésének lehetősége, a nyomástartó készülék kötelező ellenőrzése maximálisan megengedett túlnyomás.

Az üzem 15 országba szállítja termékeit (Kanada, Amerika, Argentína, Új-Zéland, Ausztrália, Indonézia, Vietnam, Japán, Kína, Anglia, Spanyolország, Ausztria, Hollandia, Oroszország), és minden országnak megvan a maga sajátos modellje, amely megpróbálja vegye figyelembe a helyi konyha igényeit.

Rendszergazda

Miután elmentünk egy étterembe, ahol márványos húst szolgálnak fel, amit én nem ettem meg, a lányok azt mondták, hogy finom. És kaptam száz és annyi tányér zöldet, amitől szégyelltem a falánkságomat, de ő olyan nagyon finom. Ott kipróbáltuk a kukoricateát ..... az első korty semmit, aztán a vaj íze ... valahogy nem mondhatom, hogy nagyon tetszett volna.

De általában persze nagyon tetszett nekünk, ismét a húst közvetlenül előttünk sütötték az asztalon, olyan érdekes egy másik világot felkeresni, nálunk eltérő kultúrával. Ismétlem, a koreaiak olyan nagyon kedves, tapintatos és jó modorú emberek.

Itt van még egy adag fotó.

Én vagyok a lányokkal

A fórum tagjainak kirándulása Koreába, a Suckoo üzembe

Ugyanaz a hideg kukorica tea pohárban

Rendszergazda

Busan után Gyeongju-ból Gyeongju-ból nagysebességű vonattal Szöulba utaztunk.

Gyeongju az ősi koreai Silla állam fővárosa és Kelet-Ázsia egyik legvirágzóbb városa volt. Silla hatalma, amely a Kr. U. 1. évezred elején jelent meg. e., a Koreai-félsziget nagy részén elterjedt a 7. és 9. század között. Azóta számos történelmi és kulturális emlék maradt a városban. A Silla dinasztia bukása után a város fokozatosan elvesztette jelentőségét. A modern Gyeongju tipikus dél-koreai közepes méretű város.

Nagyon zöld város, mint egész Korea, sok a hegy és túl sok a növényzet, mindenhol rózsát ültetnek, és sok virág és zöld. Ami tetszett az embereknek, vigyáznak az övékre, mindenütt a tisztaságra és a rendre.

Meglátogattuk az ókori természeti múzeumot és múzeumokat. Meglátogattunk egy kis családi éttermet is, amelynek szakterülete a toba (ahogy ők így hívják), nálunk van tofu sajt. Milyen finom, sütve tálaltak minket, majd mint a borítékokat hússal és egyszerűen tányérokra szeletelve. Mártásokkal skaaazka.

Ez volt az egyetlen étterem, ahol még a földön kellett enni, más termekben székeket biztosítottak, de itt a földön, de nagyszerű, tetszett. Olyan gyönyörű sertéshúst szolgáltak fel, valamilyen különleges módon főzve, például főzve, de nem főzve. A lányok ettek, finomnak mondták. Ez a sertéshús megmaradt ... kár volt, olyanok vagyunk, mint Frosya Burlakova az általunk ismert filmből .... a csonkát sooooo-val szerettük volna venni, így vagyunk tulajdonosok.

A fórum tagjainak kirándulása Koreába, a Suckoo üzembe

Ez a makkole (mint a taak) rizsbor, még akkor is, amikor megpróbáltam kortyolgatni, a kumik ízére emlékeztetett, akárcsak gazikra

Ez egy mókus, és én a kő dzsungel lakója vagyok, azt hittem ... mókus

Olesya és én építünk kavicsos piramisokat, és kívánságot kívánunk (ilyen meggyőződésük van)

A fórum tagjainak kirándulása Koreába, a Suckoo üzembe

Ezek szerzetesek, fotó ... légy óvatos ... ne kényelmes ilyen.

Nézze meg, hogyan termesztik a termést

És ezek lótuszpalánták

A fórum tagjainak kirándulása Koreába, a Suckoo üzembe

Ez ugyanaz a rituálé a kívánságok megfogalmazásához, háromszor kell lengetnie a rönköt, és kívánságot kell tennie a hatásra.

Olyan, mint a gyertyáink a templomokban az egészség érdekében

Rizsföld

A fórum tagjainak kirándulása Koreába, a Suckoo üzembe

És mi Szöulba indulunk egy szuper nagysebességű vonattal, ez így van, ez csak egy pillanatkép egy fényképből

Ez ugyanazon a vonaton ebédel

Nos ... szia Szöul !!!
Lehet, hogy nem mondtam el, mit nem mutattam meg, de megpróbáltam mindent lefedni ... Emlékezni fogok hozzá ...
És most Szöul

Rendszergazda
Szöul ... utunk végső úti célja. Lenyűgöző !!!

Még valahogy ... ijeszt a hatalmával, hatalmas felhőkarcolóival ... üveggel és betonnal. Már a város felé közeledve érzed ezt az erőt, milliomosom után ez a tizenkét milliomos kábulatba sodort, Olesya és Olya egyszerűbbek voltak, ennek ellenére Péter nem Cseljabinszk, de a város benyomásában ugyanazok.

Már az állomáson elkezdtünk erőteljesen forgatni a fejünket, elkezdtük volna mozgatni a lábunkat, de az eltévedéstől való félelem még mindig nagy (személyesen magamért beszélek). Szöul az ellentétek városa. Lengő modern város, felhőkarcolókkal és forgalmi dugókkal. Az idősebb koreaiak konzervatívabbak és talán kényelmesebbek azokban a kisvárosokban, ahol korábban jártunk, de a fiatalabb generáció ennek a városnak a ritmusában mulatozik, ezt láthatja, minden lépésnél érezheti! A város is vonzott minket, vagy megpróbáltunk gyorsabban eljutni. Magasházak .... sok .... gyönyörű Ivo és ott, majd kis utcák, aranyos kávézókkal, ez olyan kontraszt, és olyan harmonikus. Számomra úgy tűnik, hogy egész Korea ebben van, minden összefonódik a múlttal és a jövővel, és a jelent. Az esti városban járva három tüntetésnek vagy tiltakozásnak lehettünk tanúi ... Nem is tudom, minek nevezzem. Az egyiken a fizetés emelését követelték az emberek, a másikon a hallgatók a tandíj csökkentését szorgalmazták, a harmadikon ... nem emlékszem.
A koncertre eljutottunk közvetlenül az utcán, a téren, szabadtéri koncert, a dalokat gitárral adták elő, nagyon jó volt !!!!! És az emberek együtt énekeltek !!!! Összes!!! És idős és fiatal. Természetesen nagyon gyorsan próbáltuk átvészelni a tüntetők tömegét (miközben csavartuk a fejünket, nem felejtettünk el fényképezni ...) továbbra is külföldiek vagyunk, és ez minket nem érint.
De mennyire szervezettek voltak ezek az akciók, ott voltak a rendőrök, akik emlékeztettek arra, hogy az akció szabályozott ideje lejárt, és itt volt az ideje, hogy szétszéledjen (nem gondolja, hogy ennyire okos vagyok és egy hét alatt megtanultam a koreai nyelvet , ezt fordítják nekünk) és az emberek elkezdtek szétszóródni. Lányok, csak féltékenyek voltunk arra, hogy Korea állampolgársága milyen erős, az emberek ismerik jogaikat és felelősségüket.

Meglátogattuk az ifjúsági negyedet ... vagy a piacot ... általában főleg fiataloknak szánt üzletek vannak ott, ahol lógnak, van bevásárlás, kávézók és diszkók vannak ott, nagyon jó, nagyon tetszett.

Ettünk valami kis kávézóban, sütemények kimchivel, sütemények tenger gyümölcseivel, ezt megpróbáltam otthon csinálni ... nem erről van szó, ma mindent megvettem kimchihez, megpróbálok leiratkozni. Úgy tűnik, hogy a kávézó kicsi, de minden friss, itt csak főtt ... finom ról ről.

Meglátogatták Arbatunkat is, sok érdekes dolog, ott fiatalok pörögtek édességeket egy vidám, provokatív dalra, látni kellett, mi ... örömmel felsikoltottunk, Bravót kiabáltuk és tapsoltuk a kezünket. Még mindig nem értettem, hogy mit és hogyan, de ez fantasztikus, egy cukor tartalmú sűrű gyűrűs-bagelből olyan szőrszálakat kaptak, mint a vattacukrot, és ezt a fiatalember csak saját maga tette meg. keze, a második ezekben az édes hajszálakban őrölt dióval tekert, finom lett.

Elmentünk ... Gorbushkához (ne gondolj ilyesmire), ott kaptunk Zvezdával edényeket és serpenyőket. Sok felszerelés van, de nem olcsó (bizony serpenyőket kiragadtunk).
Meglátogattuk a császári palotát, milyen csodálatos természet, növényzet, kis víztestek, és mindez gyakorlatilag Szöul központjában található.

Személy szerint megdöbbentett a koreaiak viszonya a természetükhöz, egy folyó folyik Szöul központjában (sajnos nem tudom a nevét), ez a folyó zárva volt ... az aszfalt alá gördültek, széles sugárútra téve , de aztán rájöttünk, hogy ez veszélyezteti az egész természetet. És mit gondolsz? Nem értve Ők ... felszabadították ezt a folyót egy hídépítéssel és egy gyalogos rekreációs terület kialakításával, ami arra utal, hogy az emberek nemcsak a jelenben élnek, hanem a jövőre is gondolnak. Este nagyon szép ott.

Meglátogatta a Nantes Színház (Chondong Színház) előadását
A Nantes Színházban rendezik rendszeresen az első koreai, nem szóból álló "Nantes" előadást. A Nanta művészi hibrid, a hagyományos koreai népzenei előadás, a samulnori és a nyugati előadás kombinációja. Négy szakács jelenik meg a színpadon konyha formájában, és elkezdik elkészíteni az ételeket az esküvői asztalhoz. Ennek során hagyományos samulnori ritmusokat adnak elő, különféle konyhai eszközökkel: edények, serpenyők, tányérok stb. A színház a kezdetek óta nagy népszerűségnek örvend, köszönhetően a művészek előadásának ügyességének, gyorsaságának és erejének. Bár az előadás főként a ritmusokra és a ritmusokra összpontosít, a sikeres dekoráció minden generáció és ország népe számára érdekes. A színház magas díjakat kapott a más országokban nyújtott előadásokért, és most a közönség 70-80% -a külföldi.
Látványos volt !!!! Hogy nevettünk, tapsoltunk és tapostunk ..... Ez kaaif, ez egy ilyen őrült energia töltése !!!!!! Az arcunk fájt a nevetéstől, a kezünk a tapstól. Ez ..... nincs szó ....

Meglátogattunk egy 70-es évekbeli retro kávézót, hát, adagokat és ott ... Megmondom, hogy a lányokkal mi nem próbáltuk meg, minden tiszteletem mellett, hogy nem tudtunk enni, ez nagyon finom volt, de túl sok. Csak annyit, hogy a 70-es években az ország épült és újjáéledt, és az akkori koreaiaknak annyira sokat kellett dolgozniuk, és naponta egyszer ettek, és ez az egyetlen alkalom megpróbálták feltöltődni a jövőre, és a 18-20 óra, és ez a kávézó emlékeztet arra az időre, az aszkéta belső térre és a nagy adagokra. Azt hiszem, büszkék apáikra és nagyapáikra, akik ilyen rövid idő alatt egy elmaradott agrárországból minden tekintetben magasan fejlett országgá váltak, amelyben mindannyian élnek.

Hazarepültünk, természetesen örömmel, hogy hazarepültünk (kimaradt), de ... enyhe sajnálattal is, kár volt elválni attól az országtól, amely olyan jól fogadott minket. Köszönöm Korea! Köszönet azoknak az embereknek, akik lehetőséget kaptak mindezek megtekintésére.

Sokat írhat ... más világ, más kultúra, minden új és érdekes. Igyekeztem röviden leírni érzelmeinket, szenzációinkat és felfedezéseinket. A fotóink pedig Korea szemére néznek. De ezt így láttuk, és a történetemmel megpróbáltam mindent átadni neked. Talán természetesen nem csak ezt akartam mondani ... de

És most válogatott fotók ...

Rendszergazda

A fotó természetesen egy teljes miche, de azt hiszem, meglátja, mit akartam átadni. A sokoldalú ország, amelyet láttunk.
Köszönöm mindenkinek, hogy elolvasta, amit itt megpróbáltam ábrázolni

Tanyulya
Romchka, köszönöm a jelentés feladását.
Tanyulya, az egészségre

Érdekes volt olvasni és látni egy számunkra ilyen távoli országról - Koreáról!

Érdekes!
Galinka-Malinka
TanyulyaNagyon köszönöm a kiváló jelentést. Nagyon érdekes volt fotókat olvasni és nézni. Te vagy a mi okos lányunk
Tanyulya
Nagyon köszönöm, megpróbáltam leírni az érzelmeimet. Amit a lányokkal láttunk, megérintettünk, azt a saját kezünkkel mondhatjuk el.
Vitalinka
Tanyulya, Admin, köszönöm a történetet és a fényképet! Nagyon érdekes !
julifera
Lányok - köszönöm a beszámolót, a fotókat, nagy érdeklődéssel olvastam !!!
Zhivchik
ROMA, Tanyulya, szuper!
Jól sikerült elmondani. Mintha veled lennék Koreában.

Csak a képek alapján nem értettem. Ismerem a Csillagot (ezért ez a Csillag).
De két fiatal lány, ki kicsoda?
Még mindig nem értem, miért olyan vékonyak.
eper
Rendszergazda, Tanyulya! Nagyszerűnek mondani azt jelenti, hogy nem mond semmit! Szuper vagy!!! : yahoo: Nagyon köszönöm! És Admin egészen más volt, komoly tanár, de itt .... ez: girl_romashka: nincsenek olyan jó szavak.
Zhivchik
Idézet: julifera

Tovább Tanyulya először azt hittem, hogy egyáltalán nem az Tanyulyaés a földalatti fiatal Barbara Brylska

Usyo megértette. Svetlenkaya- Tanyulya- szépség.

Idézet: eper

Egyetért. A ROMA olyan fiatal és nagyon klassz.
Rekedt
Tanyulya, köszönöm egy ilyen érdekes történetet. Admin nagyon köszönöm a bemutatót!
Vagy félreértettem valamit, vagy lányok vagytok. De az adminisztrátor csak egy fórum felhasználóinak tett feljelentést Koreába.
Értem, hogy ott voltam Tanyulya, csillag és még egy lány "Olesya-forgalmazó Szentpétervárról"
Fejlessze kételyeimet, ha tévedek!
lega
Idézet: husky

Fejlessze kételyeimet, ha tévedek!

Rekedt, Teljesen igazad van. A Csillag azt mondta nekem. Mindannyian ismeritek a csillagot. Tanyulya barna. Olesya szőke.
Idézet: eper

LÁNYOK!!!!!!

ROMA nem ment Koreába !!! Admin ekkor otthon volt !!!!

KÖSZÖNJÜK TANYULE az utazás beszámolójához !!!
És nézze meg az Olaszországról szóló beszámolómat itt, Olaszország. Rimini. https://Mcooker-hun.tomathouse.com/index.php@option=com_smf&topic=146692.0 Gyere be - érdekes!

lenok2_zp
Nem riport, hanem egy dal, nagyon tetszett nekem, és a képek is, a lányok is mind csodálatosak
Tanyulya
Köszönet mindenkinek, Rendszergazda nincs a fotón, Csillag Tudod, hogy sötét van én , könnyű Olesya Szentpétervárról. Rendszergazda, segített abban, hogy feltegyem az anyagot a vonatkozó témába, amiért nagyon köszönöm neki.
julifera
Idézet: Adminisztrátor

Ez vagyok én .. személyesen ..

A fórum tagjainak kirándulása Koreába, a Suckoo üzembe

Elnézést kérek, hogy mindent összezavartam
A bejegyzés adminisztrátortól származik, és az első sorok, amelyek az elbeszélés Tanyulya nevében szólnak, teljesen kitörlődtek a memóriából, mire elküldték az utazás résztvevőinek fényképeit.

Tanyulya - Még mindig rettenetesen örülök, hogy megismerhettelek, ilyen ragyogó lány !!!
Ehhh ...

Az emberek élnek ... Szerelembe esnek, színházba járnak, a Bibliába ... a Bibliába ... - Ne esküdj, Billy ... - ... a könyvtárakban. (C)
anynat
Idézet: Adminisztrátor

Ez egy mókus, és én a kő dzsungel lakója vagyok, azt hittem ... mókus

A fórum tagjainak kirándulása Koreába, a Suckoo üzembe
És ez a mókus, ő is agyagmókus, ez nálunk van otthon.
Tanyulya
És a mókusunk nem ilyen, nekem nagyon tetszett ez a minke.
sweetka
És mókusaink esznek kudjablikovot.
Idézet: sweetka

Ki az?
matroskin_kot
És itt, Magadanban mókusok és mókusok vannak ... A dachánál a fekete mókusok elszaporodtak, rohannak a fák között ... És Szocsiban a mókusok olyanok, mint a repülő mókusok, a helyiek patkánymókusoknak hívják őket ...
Idézet: Tanyulya

Nos, valami ilyesmi ...
megvan
Erzsébet
Több mint 15 éve élek Koreában. Busanban. Nagyon megerősítem, hogy minden igazat írt, sallang és minden előzetes díszítés nélkül! Pontosan így látom a második hazámat - Korea, egy megmosott, ápolt ország és a koreaiak szeretik hazájukat a rend és a jólét érdekében. Szeretem Koreát! Ha a fórum tagjainak kérdései vannak, írj, szívesen hozzáfűzöm a Koreába érkezett lányok történetét. Kár, hogy új vagyok a fórumon, ezért találkoztam volna honfitársaimmal ...
Idézet: Elizabeth

Több mint 15 éve élek Koreában. Busanban. Nagyon megerősítem, hogy minden valósággal van megírva, trükkök és bármilyen elődíszítés nélkül! Pontosan így látom a második hazámat - Korea, egy megmosott, ápolt ország és a koreaiak szeretik hazájukat a rend és a jólét érdekében. Szeretem Koreát! Ha a fórum tagjainak kérdései vannak, írj, szívesen hozzáfűzöm a Koreába érkezett lányok történetét. Kár, hogy új vagyok a fórumon, ezért találkoztam volna honfitársaimmal ...
Nagyon köszönöm visszajelzését. Nekünk nagyon tetszett Korea és különösen Busan. A koreaiak nagyon barátságosak, nekem személy szerint csak kellemes emlékeim vannak.
14anna08
Most láttam a témát, a lányok nagyon köszönöm, nagyon érdekes!
Idézet: 14anna08

Most láttam a témát, lányok, köszönöm szépen, nagyon érdekes!
Köszönöm
Melanyushka
Szintén látta a témát - milyen nagyszerű! És Tanyulya mindent olyan jól elmondott, sőt, mintha ott lett volna veled, mindent a szemeddel látott. Nagyon érdekes, köszönöm a koreai utat.
Idézet: Melanyushka

Melanyushka, Anh, köszönöm. : virágok: Megpróbáltam átadni az összes érzelmet ... bár nehéz.
Talán Cseljabinszk vagyunk és találkozunk valahogy
Melanyushka

Minden recept

© Mcooker: Legjobb receptek.

helyszín térképe

Azt tanácsoljuk, hogy olvassa el:

A kenyérkészítők kiválasztása és működtetése